Adım Adım Makyaj

Adım Adım Makyaj

27 Ocak 2016 Çarşamba

Flormar Bohemian Dream Pluffy Blush




Gördüğünüz gibi demokraside çareler tükenmek bilmiyor. Bilgisayarım bozuk olabilir ama akıllı telefonum hep benimle:) Umarım vatana millete yararlı bir post olur.

Keyifli okumalar... 






Evet en baştada yazdığım gibi bugün bu patron çıldırdı indiriminden aldığım allıklarla  ilk postumu yazıyorum.   


İlk olarak; yine dış görünüşüne vurulduğum, ilk bakışta beni tavlayan ambalajından bahsetmemek olmaz. Zaten bu Bohemian koleksiyonunun ambalajları gerçekten çok başarılı, şahsen flormar' ı bu konuda tebrik ediyorum. 






Bendeki renkleri 02 Hippie Fest ve 03 Grow love. 


Hippie Fest daha mürdüm tonuna kaçan bir renk ve bana göre nude tonlarda sade bir makyajı çok güzel patlatabilecek bir güçte.

Grow love ise daha bi koyu pembe biraz gül kurusuna kaçan bir renge sahip ve günlük makyajlarda özellikle beyaz tenlilere çok yakışacağını düşünüyorum 





Genel olarak yapılarına gelirsek; saten dokulu çok adına yakışır çok pluffy gerçekten ve bu sayede ben çok daha kalıcı olduklarını düşünüyorum normal toz allıklara oranla ama, bu köpüğümsü pudramsı hallerine nazaran bana göre pigmentasyonu pekte iyi değil. Tabi bu yüzden pluffylerden hemen vazgeçmiyoruz çünkü; bunun da şöyle bir artısı oluyor allığınızın rengini kademeli olarak ayarlayabiliyorsunuz. Böylece yanaklarınız ben buradayım diye bağırmaktan kurtuluyor özellikle de böyle tehlikeli renkler kullanırken çok daha fazla işinize yarıyor. 

Alırken görevli bayan yapısından dolayı parmaklarınızla da uygulayabilirsiniz dedi fakat parmağın kendi yapısından Olsa gerek parmağım ürünü çok emdi ve uygularken yanağıma fırçaya kıyasla daha az renk verdi. Üstelik parmaklar falan hiç steril değil biz fırçadan devam edelim:)) 

Sonuç olarak ben 5tl gibi komik bir fiyata aldığım bu allıklardan fiyat-performans açısından bir hayli memnunum. Bu çılgın indirim hala devam ediyorken, merak edenler kaçırmasın derim.. 


Not:
Okuduğunuz için çok teşekkür ediyorum elbet hatam vardır ama önümüzdeki maçlara bakacağız artık. Umarım keyif almışsınızdır. Beni izlemeye devam edin anacım baaay💁🏼💁🏼💁🏼



4 yorum:

  1. Ben de kullanıyorum,aynı fikirdeyim. Yazmaya devam etmeniz dileğimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) İlk postumun ilk yorumu bu kadar güzel olunca ben de Mutlu oldum :))

      Sil
  2. herkescikler kullandı da bir bana nasip olmadı kullanmak :)

    YanıtlaSil
  3. Özellikle 01 numarası daha çok övülüyor bence çok geç olmadan bi dene diyorum o zaman :))

    YanıtlaSil