Adım Adım Makyaj

Adım Adım Makyaj

29 Ocak 2016 Cuma

Eklips, Rt, Dirty Works Makyaj Süngerleri Karşılaştırması





 


Merhabalar. İkinci postum ile sizlerleyim. Bu postta beauty blender eksik evet ama bir süngere o kadar para vermek istemedim açıkçası. Elimdeki ürünlerle bir karşılaştırma yapmayı tercih ettim. Başlıyoruuuz. 



 



İlk olarak; benim sadık yarim eklips süngerle başlamak istiyorum çünkü kendisi çook uzun zamandır benimle. Zaten gördüğünüz gibi ''artık beni kullanma yeter! Saçımı süpürge ettim senin için'' yırtıkları her yerinde :) Ben genel olarak uygun fiyatlı süngerler arasında en çok  bunu seviyorum. Yapısı yumuşak, dağıtması iyi fakat çoğu süngerde olduğu gibi çok ürün emiyor zor yıkanıyor ve zamanla rengini baya bi' atıyor ama dediğim gibi ben çok kullandım. Eğer makyaja yeni başladıysanız, uygun fiyatlı bu ürünü size tavsiye edebilirim. 



 



Gelelim benim hiç memnum kalmadığım bu Dirty Works süngerine. Yapısı çok sert sünger denilince akla gelen o yumuşak, yayvan hissi asla vermiyor. Adete bir asker gibi sert, ve dimdik duruyor. Neden dimdik dedim çünkü suyu bile zor emiyor zaten fotoğrafta gördüğünüz gibi kendisinde yıkandıktan sonra bile hiç bir değişiklik olmadı. Bu yapısının sertliğinden dolayı benim cildimde, biraz da abartarak, kese etkisi bıraktı diyebilirim özellikle gözaltı gibi hassas bölgelere kesinlikle çok zarar veriyor. Benim cildim hassas değil, sünger dediğin daha sert olacak ya da benim süngerim az ürün emecek arkadaş! diyorsanız çekinmeden alın. Ben önermiyorum. 






Gelelim en son ve en favori süngerimize. Kendisi bana Dirty Works süngerinden sonra adeta cenneti yaşattı:)) Zaten Real Techniques' in namını duymayan yok. Kozmela indiriminde de denk gelince tamam dedim fıstık benim olacak:)) Elime ulaştığından beri kullanıyorum ve yapısı, duruşu, şekliyle gerçekten beni memnun etti. Çok yumuş yumuş bir dokusu var, yüzünüzü asla rahatsız etmiyor ve ürünü çok güzel yayıyor. Ben daha çok kapatıcılık  istediğim zamanlarda ürünü kuru kullansamda, siz bana uymayın:) Islatarak kullanımda hem kapatıcınızı hem fondöteninizi incelttiği için çok daha doğal bir duruş sağlıyor. Üstelik strobing makyajlarında bu özelliğiyle ön plana çıkıyor. (Tabi bu bilgi neredeyse bütün süngerlerde geçerli diyebiliriz). Ben kozmela' dan 20 lira gibi bir fiyata almıştım fakat şu an zaten Gratis ve Watsons indirimde oralarda da gayet uygun bir fiyatla bulabilirsiniz.   


Eveeet, benim bu süngerlere dair yorumlarım bunlar. Eklemek istediğiniz bir şey ya da burada yanılıyorsun dediğiniz bir konu varsa lütfen bana söylemekten çekinmeyin sizin fikirlerinizi de çok merak ediyorum:))) 
 
Beni izlemeye devam edin anacım baaay.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder