Adım Adım Makyaj

Adım Adım Makyaj

17 Şubat 2016 Çarşamba

Pastel Mattifying Primer Makyaj Bazı



Bugün ki konumuz Pastel' in matlaştırıcı bazı ve bazlara dair bir kaç genel bilgi.. Keyifli okumalar... 













Öncelikle kısaca makyaj bazının ne işe yaradığından bahsetmek istiyorum. Bana göre özellikle gece makyajlarında olmazsa olmaz malzeme baz. 

Temel olarak makyajınızın daha kalıcı olmasını sağlayarak, cildi pürüzsüzleştirir  fakat isteğinize göre bir sürü kategoriye ayrılır. Bunlardan başlıcaları; Gözenek küçültücü baz, ton farklılıklarını kapatıp kırmızılıkları gizleyen baz, ışıltılı baz ve son olarak benim size anlatacağım matlaştırıcı baz.  



 



Benim cildim karma-yağlı bir cilt olduğu için genelde mat bazlara yöneliyorum çünkü adından da anlaşılacağı gibi bu tarz bazlar cilde pürüzsüzlük vermesiyle birlikte aynı zamanda cildi matlaştırarak parlamaya karşı da güzel bir koruma sağlıyor. Pastel' in bu bazı benim ilk kullandığım bazdı ve bir çok uygun fiyatlı baz denememe rağmen yine dönüp dolaşıp ona döndüm:))  



 



Yapısından bahsedecek olursam; fotoğrafta da gördüğünüz gibi katı bir kıvamı var daha çok köpük kıvamına yakın. Böylece yüze daha çok tutunuyor gibi geliyor bana. Cilde pürüzsüzlük veriyor ve makyajımın gerçekten daha uzun süre kalıcı olmasını sağlıyor. İlk sürdüğünüzde biraz yağlı bir yapısı varmış gibi gelebilir ama korkmayın 5 dakika içerisinde cilde uyum sağlayıp çok güzel oturuyor. Kokusu, rengi yok fakat kullandıktan bir 2-3 saat sonra T bölgemde yine de parlama oluyor ben de pudrayla destekleyerek kullanıyorum.  O yüzden özellikle süper matlaştıran bir performans beklemeyin.




 



İçeriğine gelecek olursak; bahsetmem gereken en önemli şey silikon bazlı olması sanırım. Bu şekilde cildi yumuşatıyor ve gözenekleri dolduruyor. Cilde kadifemsi bir his veriyor.

Kutu minicik sadece 18 ml fakat bu sizi yanıltmasın koyu kıvamından dolayı az bir miktarı bile yetiyor. 

Bu ürünü Watsons' larda 10-12 TL civarı bulabilirsiniz. Bana göre uygun fiyatlı bazlar içerisinde şans verilebilecek bir ürün. Bir deneyin derim:)) 



Not: İlk görsel internetten alıntıdır.


5 yorum:

  1. Bu ürünü bende kullandım fiyatına göre performansı gayet güzel.Sende çok güzel yazmışsın

    YanıtlaSil
  2. Thanku for the follow, followed back =)

    YanıtlaSil
  3. pastelinkini hiç denemedim. bir deneyelim bakalım.

    YanıtlaSil
  4. Beraber deneyimleyelim o zaman sevgiler

    YanıtlaSil